154 HET HUIS VAN HUYGENS OP HET PLEIN. Pieter Post, beroemd Haagsch bouwmeester. Post me marque des portraits, zie in den volgenden brief, den len regel, en diverses veues et ententes. Sur son dessein je les feray graver d’eau forte, pour en envoyer des copies a mes amiz, et Vostre Excellence n’en eschappera pas l’importunité a son tour. Au dedans, tout est lionestement meublé et adjusté, reservée la pièce capitale, zijne echtgenoote, que Dieu m’a enlevée, premier que j’y entrasse. Sa volonté soit faicte, mais il SQait a quel point cette playe m’a touché. En fin cette bonne moitié du logis, qu’une si chère moitié devoit occuper, serf a present a ce qui me reste d’elle de plus cher au monde, ce sont quatre Ills et une fille de six moiz. En cette petite république je m’evertue a enlever [eslever] ma Bourgeoisie en vertu et science et auriez vous de la peine, Monseigneur, a croire, quels progrez y font mes escoliers depuis 4 moiz, qu’un précepteur exprès, (Abraham Myr- kenius, die 17 Juli 1637 bij Huygens in betrekking kwam). les gouverne, mais j’ay honte de me voir descendre si bas, et que le papier me manque plus tost que je ne me suis advise de mon impertinence, en vous ennuyant de mes discours de rien. Pardonnez Monseigneur, comme vous avez tousiours faict, a celuy que vostre bonté a rendu recognoissant de ce qu'il vous doibt, et aggreez que je vous aye faict repasser un moment a la Have, hors des grandes et illustres occupations qui vous exer- cent par de la. J’ay accoustumé de desennuyer mon maistre (comme il vous en souvient) par des discours d’Architecture au fort de ses grandes affairesicy je pretens avoir faict la mesme chose, car, pour avoir un seul maistre a qui je doibs le tout, je ne laisse pas d’estre sans retour.” De brief is verder gedateerd

Jaarboeken geschiedkundige vereniging Die Haghe | 1897 | | pagina 331