53 PRINS WILLEM I. Direct zeer na de plechtigheid of tenminste den volgenden dag zeer vroegtijdig was de prins weder naar het kamp vertrokken, daar hij aan Philips II, gedagteekend „Au camp prés d’Echerennes, 26 Octobre meldt: Etant arrivé au camp dans la soiree Tijdens zijn bijna voortdurende afwezigheid van den 1) Vgl. Gachard, t. a. pl. Tome I, pag. 160. riche dosseret) furent mises trois belles chayeres (chaises „fauteuils) a doz, asscauoir: celle du milieu pour l’em- „pereur, celle du costel droit pour le roy, et celle du „costel gauche pour la royne douairière de Hongrie, „et estoit ledict passet si grand quil arriuoit presque „jusques aux deux aultres cheminees. Et sur le mesme „passet, du costel droit, estoit mis vng bancq tapisse „pour les chevalliers de lordre du thoison, et du „costel gaulche vng aultre semblable bancq pour les „princes et Srs grandz. „Et plus bas, sur ledict passet estoient mis daultres „bancqz pour les troils consaulx collateraulx, asscauoir destat priue et finances. Et furent parmy ladicte salie, „embas du passet, enface de leurs Mates, dressez des .bancqz non tapissez pour lesdiz estatz. qui se mis krent tons selon leur ordre. asscauoir: les estatz de „Brabant sur le premier. Flandres sur le second, et les „aultres apres, chascun selon le rang quil deuoit tenir. „Apres quilz furent tous assemblez et assiz en leur „ordre, questoit sur les trois heures, entra l’empereur „en ladicte salie par la chapelle. appuye sur les espaules „du prince d’Oranges; aprez suyuit le roy et la royne „accompaignez de grande suyte, etc

Jaarboeken geschiedkundige vereniging Die Haghe | 1899 | | pagina 182