UIT DE PROTOCOLLEN DER HAAGSCHE NOTARISSEN. I03 et les tesmoings embas nommez, le Sieur Egidio Braida, maistre d’hostel de son Excellence Monseigneur l’ambassa- deur de la Serme Republique de Venize, lequel confessoijt avoir accordé avec Lambert Pieterssen, battelier a Rotterdam ce que ledict Lambert faira le transport de son dicte Excel lence, sa familie, suitte et bagagie avecq son navire de Rotter dam jusques a Colongne. Et ce pour la somme de trois cents et cinquante livres monnoye d’Hollande, a payer aussytost qu’ilz seront arrivez a Coulongne. Ce que ledit Lambert Pieterssen, aussy comparant a accepté et promis de faire et fidellement accomplir, et a eest effect d’accommoder ladicte navire conform a que son dicte Excellence est convenu avecq luy, aussy comme son dicte Excellence au dicte maistre d’hostel luy comman- deront, le tout au despens dudict Lambert, scavoir ce que touche les despens du navire, chevaux et dependances d’icelluyet quand il est besoing, ledict Lambert fournira tant des chevaulx que sera nécessaire pour tirer ladicte bareque. Et en cas que son Excellence vouldroit aller pour ung jour ou plus en terre, ledict Lambert ne pourra contradire. Promettants et obligeant par tres respectueuscment pour I’accomplissement de ce que dessus, leurs personnes et biens, les soubmectants a tous droicts, jurisdictions et juges. Et promect son Excellence speciallement de partir de Rotterdam dans vingt jours après le date de ceste. Et en cas que son Excellence veuille partir avant l’expiration des diets vingt jours, ledict Lambert doict tousjours estre prest pour partir. Et en diminution de la dicte somme de 350 livres seront baillez sur la main audict Lambert cent et cinquante florins. Obligeant ledict Sr. ambassadeur en oultre a son arrivement a Colongne de donner bonne et vallable acte ou passeport audict battelier, pour s’en pouvoir seurement transporter et retourner avecq ladicte navire en Hollande. En tesmoignage de quoy ont parties respectivement signé la présente, en Ia Haye, le jour, mois et an que descus, en pré- sence de Guillaume de Rees et Guillaume Wilhelmus, tesmoings a ce appelez. Jo Egidio Braida, magistro di Casa affirmo et prometto pr. S. Excellenza Cometa. La marque de Lambert Pieterssen. X La marque de Guillaume de Rees. W. de Guillaume. L. Rietrait, nots. publ. Protocol van notaris L. Rietraet.

Jaarboeken geschiedkundige vereniging Die Haghe | 1910 | | pagina 111