SIMON DE LA VALLÊE 17 partage avecq les aultres enfans de procrée aupres sondt dernier marij rapportant laditte somme de mil somme de mil livres lade maria dienen wordt ons opeens duidelijk uit een document van 20 Juli 1636, in de protocollen van den Haagschen notaris G. van Warmenhuijsen. Dit bevat namelijk de „huwe- licxse voorwaerden” tusschen onzen Simon de la Vallée, „architecte de son Exce ]e Prince d’Orange etc.” en Maria le Tuillier. Wij laten het merkwaardige stuk, dat waarlijk boekdeelen spreekt, hier in zijn geheel volgen: „Aujourdhuij vingtiesme de Juillet l’an mil six cens trente et six sont comparu pardevant moij Garbrand van Warmenhuijsen Notaire Publicq admis de par la Court d Hollande, resident a la haije et les tesmoings soubs- nommez, Maria le francois a present vefue de feu David maurij, estant assisté avec Pierre le francois et David le francois, et Jean Savalle ses frères, comme aussi avecq Pierre Daniel, et Abraham Tuillier, frères d’Isaacq de Tuillier defunct son premier marij, d une part, et Simon de la Valée architecte doorgehaald: „maistre fabricque de son Exce le Prince d'Orange etc. d’aultre part. Les- quels ont declaré d’avoir faict contract de mariage entre ledict de la Vallée et Maria le Tuillier fille dudict defunct Isaacq de tuillier, comme ilz font par cestes, en forme que s’ensuict. A scavoir que ladicte Maria le francois mere de laditte Maria le Tuillier a promis de donner avecq elle la somme de dix huict cens livres audict de la Vallee, de laquelle somme il confesse d’avoir desia receu huict cens livres, et les aultres dix cens livres a prendre apres le deces dela ditte Maria le francois, moijen- nant qu’il sera loisible audict de la Vallée ou Maria le Tuillier d’entrer en sade mere qu’elle a David Maurij, en livres, et laquelle le francois au premier instant fera hypotecquer et asseu- rer sur sa maison situé en la Rue de la Pote la ou 2

Jaarboeken geschiedkundige vereniging Die Haghe | 1933 | | pagina 27