1. 2. 2. 1. 2. 2. 1 en 2. 1 en 2. 1 en 2. 1. 1 en 2. 2 en 3. 2. 1. 1. 2. Klasse. 2. 3. 1 en 2. 1. 1. 1. 1. 1 en 3. 2. 1. 3. 3. 3. zz de tijd zz. en leesb. het schoolb. door de N. Anslijn, Leesboek tot oefening in het kunstmatig lezen. Idem Kunstmatig lezen. H. Pijttersen, Heb de dieren lief, 2 stukjes. N. Anslijn, De brave Hendrik. Idem De brave Maria. Idem Nieuw spel- en leesboekje. Spel- 3de in de opklimmende reeks van M. t. N. v. ’t A. 3 stukjes. Idem Raadgevingen en onderrigtingen 4 stukjes. Idem De arme Jacob. J. v. d. Ben Vertellingen van den ouden Jacob. M. v. Heijuingen Bosch, Vader Jacob en zijne kinderen. Idem De kleine kindervriend. Idem Moeder Anna, 2 stukjes. SchmidEerste en tweede honderdtal leerzame verhalen en derde honderdtal. v. d. Hoonaard De zoete Piet. Schmid Nieuw honderdtal kleine vertellingen bewerkt door Hemkes. H. Driesman Vertellingen voor goede kindertjes. NassauIets voor jonge kinderen of ’t eerste onderrigt verbonden met het leeren lezen 2 stukjes. Rijkens, De Duitsche kindervriend, in een’ Nederlandschen veranderd, nagezien en gewijzigd door Rijkens. Goeverneur, Rochoors kindervriend. Idem Grootvader Jacob en zijne kinderen. IdemTafereelen en Verhalen. J. de Keijzer, Fabelen en Vertellingen. Nieuwe verzameling van uitgezóchte fabelen. W. v. Oosterwijk Hulshof, Geschiedenis van Jozef, M. t. N. v. 't A. C. F. Julius en P. Best, Oom Willem. L. BruinsDe beste vrienden leesboekje. Idem De spiegelDe tijd idem. Idem Natuur en Kunstvervolg op H. HemkesPiet en Koos. Wolff, Ned. voorbeelden van deugd.

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1864 | | pagina 222