I,2en3.
Dale, Leesboek over verschil-
3.
2.
3.
3.
1.
2.
3.
1 en 2.
2.
2 en 3.
2.
3.
3.
in. en h.
Klasse.
2.
3.
3.
3.
3.
voor prakti-
Wolff, Leesboek over belangrijke onderwerpen.
G. van Sandwijk, Oefeningen in het kunstmatig, natuur
lijk lezen (de nadruk).
Idem Mengelingen in proza en poëzij.
Idem, Kunstmatig leesboek, 2de kl.zie pag. 1, 3de kl.
Van der Vegt, Winteravonden.
Tollens Overwintering op Nova Zembla.
Tafereelen en verhalengetrokken uit de Huisvriend (zie
bladz. 2 bij Goeverneur).
Siegenbeek Dichterlijke zedelessen.
J. P. GoedhartProza en Poëzij.
Van de Vijver, Chrestomatie in proza
C. E. van
klassen der volksschool6 stukjes.
J. F. Jansen en J. H. v.
lende onderwerpen.
Leesboek voor de Ned. jeugd, bekend onder den naam
van Jonker Snelvoet (inh. van het 1ste lesje), 1ste
en 2de kl.
Zedekundig Schoolboek.
J. F. Jansen De Zomer.
Idem De Winter.
Verzenboek voor de Nederlandsche jeugd.
Oefeningen behoorende bij de handleiding
sche taaloefening
Oefeningen op ’t 1ste stukje2 stukjes.
Oefeningen op ’t 2de stukje 2 stukjes.
Oefeningen op ’t 3de stukje 1 stukje.
Siegenbeek Verhandeling over de spelling.
P. Best, Beknopte Nederlandsche spraakkunst.
Andriessen Opstellen met fouten 2 stukjes.
J. S. Kirchdorffer, Eerste beginselen der Nederl. taal.
Dr. G. van Wieringhen BorskiBeknopt leerboek voor
het aanvankelijk onderwijs in de moedertaal.
J. A. v. Dijk, Nederlandsche spraakkunst, 2 stukjes.
en poëzij.
Koetsveld, Leesboekjes voor de onderscheidene