I,2en3. Dale, Leesboek over verschil- 3. 2. 3. 3. 1. 2. 3. 1 en 2. 2. 2 en 3. 2. 3. 3. in. en h. Klasse. 2. 3. 3. 3. 3. voor prakti- Wolff, Leesboek over belangrijke onderwerpen. G. van Sandwijk, Oefeningen in het kunstmatig, natuur lijk lezen (de nadruk). Idem Mengelingen in proza en poëzij. Idem, Kunstmatig leesboek, 2de kl.zie pag. 1, 3de kl. Van der Vegt, Winteravonden. Tollens Overwintering op Nova Zembla. Tafereelen en verhalengetrokken uit de Huisvriend (zie bladz. 2 bij Goeverneur). Siegenbeek Dichterlijke zedelessen. J. P. GoedhartProza en Poëzij. Van de Vijver, Chrestomatie in proza C. E. van klassen der volksschool6 stukjes. J. F. Jansen en J. H. v. lende onderwerpen. Leesboek voor de Ned. jeugd, bekend onder den naam van Jonker Snelvoet (inh. van het 1ste lesje), 1ste en 2de kl. Zedekundig Schoolboek. J. F. Jansen De Zomer. Idem De Winter. Verzenboek voor de Nederlandsche jeugd. Oefeningen behoorende bij de handleiding sche taaloefening Oefeningen op ’t 1ste stukje2 stukjes. Oefeningen op ’t 2de stukje 2 stukjes. Oefeningen op ’t 3de stukje 1 stukje. Siegenbeek Verhandeling over de spelling. P. Best, Beknopte Nederlandsche spraakkunst. Andriessen Opstellen met fouten 2 stukjes. J. S. Kirchdorffer, Eerste beginselen der Nederl. taal. Dr. G. van Wieringhen BorskiBeknopt leerboek voor het aanvankelijk onderwijs in de moedertaal. J. A. v. Dijk, Nederlandsche spraakkunst, 2 stukjes. en poëzij. Koetsveld, Leesboekjes voor de onderscheidene

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1864 | | pagina 223