c
19
I
lis
I
t
i -
i
i
I
ld
1 !-?■= i
i.
2.
i 4.
5.
6.
8.
3014 6253 13424 13425
1880
1-17.8541
3239
6849 13102
8.99
11.11 pet.
1881
6839 13477
9.16
10.91
1882
127.932
.3674
6983 14123
9.05
11.03
1883
131.417
4135
3874
8.54
11.70
5
1884 j
134.554
4447
4252
7705 16404
8699 3937 ,3768
8.20
12.19
1885 i 138.697
5060
4769
12.68
1886
143.626 5237
149.410 5382
1887
y>
1888
8890 196111 7.82
5227.10721 [4686.4204
12.78
1889
13.42
1890
160.531 6024
13.43
5962 12252 5333 ,4996 ’10329) 22581 7.32
1891
165.2506290 j
13.66
1892
6274
169.831
10899
23211
6038 12312
7.31
13.66
6375 113080
1893
174.787
6705
24327
5837
5410
11247
7.18
13.91
r>
1894
180.455
7078
6682
13760
25324
5966 5598
11564
7.12
14.03
185.745
7316
1895
6855
26081
14171
11010
7.12
14.04
3195
3466
6113 5797
I i
z.
c F
a
f
1Ê
§g
5636 5263
9829 ,3999'3759
4919 10156 4103 3864
5050 10432 !4403 4056
I 5s
i
3.
I
É-
9.
•5
I
Vekhouding tot
DE BEVOLKING.
Percentsge
wijze ver
houding der
school
gaande kin
deren tot de
bevolking.
j 5770 11794 5138 4728 9866: 21660 7.41
kinderen op de
openbare scholen.
153.440 5494
156.497 5929 5691 11620'4893 4499 9392:21012'7.44
Getal schoolgaande Getal schoolgaande
kinderen op de bij
zondere scholen.
6638 13445 !3394
7140 >3560 .3424
8009 1380513568 7373’ 15382
123.493 3443
8459i 1889P 7.90 12.65
i f j
7758, 17587 7.88
I
7967 18123 7.921 12.61