c
19
I
ïl
15
I
z
I
-
s.
1 -J
1' 1
II.’
zz
11.
9.
1.
4.
11.11 pct.
1880 117.854
1014
6253
52:19
3445 3394
6839 I 13477
9.16 10.91
12:1.493
’.44:’.
6638
1881 I
1195
3560
698314123
11.03
7140
3424
9.05
1882
127.9:’,2
1674
’.466
737:’. 15382
8.54
11.70
8009
1883
131.417
4135
1874
8.20
8699
12.19
134.554
1884
4447
4252
3999 '3759 7758 17587
7.88
12.68
1885
1:18.697
5060
4919 10156 4103 4.864 i 7967 18123
7.92
12.61
1886
143.626
52:17
i 5382
7.90
12.68
1887
149 410
7.82
12.78
1888
153.440
5494
fl
7.44
13.42
1889
156.497
5929
5770 11794 5138 4728 9866
7 41
13.4:1
6024
1890
5962 12252 5333 4996 10329
22581
7.32
13.66
1891
6290
71
7.31
23211
1366
1892
169.831
6274
fl
24327
7.18
13.91
6375 13080
j 174.787
1893
6705
fl
5598 41564
25324
7.12
14.0:1
7078
180.455
1894
fl
26081
7.12
14 04
5797 11910
6855 14171
6113
185.745
7316
1895
fl
7.04
14.18
7179 i 14878 6105
6166 12271
27170
1896
191.529
7699
fl
school
gaande kin
deren tot de
b
r
Getal schoolgaande Getal schoolgaande
kinderen op de
openbare scholen.
kinderen op de bij
zondere scholen.
I bevolking,
'ïo. n.
6849 13102 8.99
Verhouding tot
DE BEVOLKING.
"2 I Percentsge-
- - -
6682 13760 ’5966
6. 7.
i
3424 3425
160.531
I
165250
3 i wijze ver
's 2 houding der
%7
I 6 I
6038 12312 15636 5263 40899
5837 1.5410 11247
505010432 4403 4056 j 8459 18891
5227 10721 '4686 4204 8890 19611
5691 11620 4893 4499 9392 21012
21660
4769 9829
3805 4568
3937 3768 j 7705 16404