i
I
I
1
c.
I
19
4
I
M2
1886 I
4996 I
1892 I
L
5
5
g
Ji
12271 I 27170
8.
9.
10.
4.
6.
7.
1.
3.
5.
I 6849
13102
8.99
1880
i 6253
3424 i 3425
11.11
pct
117.854 i'
I 6839
13477
1881
9.16
6638
3445
3394
10.91
1882
14123 I
9.05
3560
3424
6983
3674
7140
11.03
8.54
1883
3874
3805
3568
7373
11.70
131.417
4135
8009
T>
16404
8.20
1884
3937
3768
7705
134.554
4252
8699
12.19
4447
n
7758 17587
4769
3999 i
7.88
1885
138.697
3759
12.68
5060
9820
7.92
3864
18123
4103
7967
143.626
12.61
5237
1887
18891
7.90
8459
12.68
4056
5382 I
n
19611
4686
7.82
1888
8890
12.78
153 440 j
5227
10721
4204
5494
n
4893
1889
156.497 J 5929
21012
7.44
5691
4499
13.42
11620
9866 21660
7.41
1890
13.43
6024
22581
7.32
1891
165.250
5962 I
10329
13.66
6290
n
12312
10899 23211
7.31
169.831
6038
13.66
6274
5636
5263
7.18
1893
5837 i
13.91
6375
13080
5410
6705
7.12
1894
6682
13760
5966
14.03
7078
5598
n
5797
I 11910 26081
7.12
6855
6113
14.04
7316
14171
n
6166
14878 I
7 04
1896
14.18
191.529
7699 i
7179
6105
n
15509 I
27882
1897
7.04
196.325
6236 i
14.20
n
7978
16376
28753
1898
6.93
199.285
6178
14.42
8398
n
160.531 J
149.410 j
2.
J
S
fe
11247
I 11564 25324
123.493 I
127.932
Getal schoolgaande
kinderen op de
openbare scholen.
Getal schoolgaande
kinderen op de
bijzondere scholen.
Verhouding tot*
DE BEVOLKING, j
15382 I
4919 10156
24327
5770 11794
6199 12377
Percentage»
wijze
verhouding’
der school]
gaande kin]
deren tot d]
bevolking..
11.
c
H
I 174.787
I 180.455
§77
B
3443 I 3195
I 3466
3239 i 3014
6137 l 12373
l
12252 5333
1895 185.745
5050 I 10432 j 4403
7991 I 7518
9392
5138 4728