55
tt
It
tt
tt
tt
fr
I
t
tt
tt
tt
tt
tt
tt
tt
n
tt
u
u
u
tt
tr
tt
tt
tt
it
tt
tt
tt
n
n
tt
n
u
it
H
tt
H
II
n
tt
H
H
it
H
tt
tt
tt
tt
tt
II
tt
H
H
tt
tt
tt
2G7
120
135
87
144
18
25
49
33
123
99
18
17
23
24
25
23
27
35
9
18
11
18
11
13
17
9
9
8
14
14
86
39
39
42
69
39
75
8
3
3
4
5
1
1
1
1
3
4
1
1
1
1
1
2
10 metende 421 ton.
tt
tt
tt
tt
2
1
2
1
1
1
1
2
1
1
1
2
1
2
1
1
1
1
1
1
Totaal aantal vaartuigen 77
’s-Gravenhage A msterdam
Rotterdam
Sclieveningenden Haag—Rotterdam
Rotterdam 's-Gravenhage
’s-Gra venhageUtrecht
Leiden
Den HaagDelftSchiedam
Delft’s-Gravenhage
’s-GravenhageSchiedam
Schiedam ’s-Gravenhage
’s-GravenhageHaarlem
Vlaardingen’s-Gravenhage
Maassluis’s-Gravenhage
Maasland
Leidschendam—VeurDen Haag
A Ifen—’s-G ra venhage
Bodegraven’s-Gravenhage
Zoetermeer
WaddinxveenBoskoop’s-Gravenhage 1
Zegwaart’s-Gravenhage
Stompwijk
Rijswijk
’s-Gra vezande
Monster
Honsholredijk
Poeldijk—
Wateringen
Loosdninen—
Naaldwijk
Quintsheul
Zoeterwoude
Pijnacker
Zaandam
Culemborg--
Oosterhout
Bergen-op-Zoom
Middelburg
Apeldoorn—
Meppel
petroleummotor in beweging worden gebracht.
b. Ie lande.
Omtrent het goederenvervoer aan het station den Haag van
de lloll. Ijzeren Spoorweg-Maatschappij (inclusief de stoomtram
den Haag-Scheveningen) bleek der Kamer het volgende:
zz 2253 tonnen.
Van bovenvermelde pakschuiten zijn er 24, welke door een