f
1
i
i
Verhouding tot
A
19
2
-I
5^ J
7.
8.
1.
3.
6.
4.
5.
9.
10.
6253 I 3424
1880
117.854
3425
6849
3239
3014
8.99
11.11 pct.
3445 3394
1881
123.493
6839
3443
3195
6638
9.16
10.91
1882
3424
127.932
3466
7140 I 3560
6983
14123
3674
9.05
11.03
1883
3805
3568
7373
15382
131 417
4135
3874
8009
8.54
11.70
3937
3768
7705
16404
134 554
4447
4252
8699
8.20
12.19
3759
3999
7758
17587
138.697
5060
4769
9820
7.88
12.68
1886
4103
3864
143.626
4919
7967
18123
5237
10156
7.92
12.61
H
1887
5382
4403
4056 8459
149.410
5050
10432
18891
7.90
12.68
1888
4686
4204
8890
5494
19611
153.440
5227
10721
7.82
12.78
1889
4893
4499
156.497
5929
5691
9392
21012
11620
7.44
13.42
1890
4728
6024
5770
9866
160.531
11794
21660
7.41
13.43
1891
4996
6290
5962
5333
10329 22581
165 250
122'92
7.32
13.66
1892
169.831
6274
6038
5636
10899 23211
12312
7.31
13.66
1893
174.787
6375
I 5410
11247 24327
6705
7.18
13.91
1894
6682
5598
11564 25324
180.455
7078
13760
7.12
14.03
11
1895
6855
5797
11910 26081
185.745
7316
6113
7.12
14.04
1896
191.529
7699
7179
6105
6166
27170
14878
7.04
1897
7991
7518
6236
27882
196.325
15509
6137
14.20
1898
199.285
8398
7978
12377
16376 i
28753
6.93
14.42
1899
5 8627 i
8078
6363
16705
29301
6233
14.18
7.04
DE BEVOLKING.
Percentsge
wijze
verhouding
der school
gaande kin
deren tot de
bevolking.
11.
a5
2.
v
o
’«J
g
13102
13477
Getal schoolgaande
kinderen op de
openbare scholen.
Getal schoolgaande
kinderen op de
bijzondere scholen.
14171
5263
12271
I 12373
12596
e
o
5 a j
6178 6199 I
5966
5138
1884 I
1885
13080 j 5837