t
I
j
1
19
Verhouding tot
DE BEVOLKING.
s
A
5
g
I 5962
4.
5.
6.
7.
10.
3.
8.
9.
1.
3239 i 3014
3425
8.99
6849
13102
11.11 pct.
3195 I
3394
13477
I 3443
6839
9.16
10.91
n
3466
3560
7140
3424
127932
3674
6983 14123
9.05
11.03
1882
n
3805
3568
3874
15382
4135
7373
8.54
11.70
1883
131417
n
3937 i
4252
8699
3768
16404
4447
7705
8.20
1884
134554
12.19
n
4769
138697
9820 j
3999
3759
17587
7.88
5060
7758
12.68
1885
n
10156
4919
4103
3864
18123
143626
5237
7967
7.92
12.61
1886
n
5382
5050
10432
4403
4056
18891
7.90
12.68
1887
149410
8459
n
10721
4686
4204
5227
19611
I 8890
7.82
12.78
1888
153440
5494
n
11620
4893
5691
4499
21012
7.44
156497
9392
1889
13.42
11794
4728
21660
5138
7.41
1890
160531
13.43
4996
12252
5333
165250
7.32
1891
13.66
6290
12312
6038
5636
I 5263
7.31
1892
6274
169831
13.66
n
174787
13080
5837
I 6375
7.18
1893
6705
13.91
13760
5966
5598
25324
6682
11564
7.12
1894
7078
180455
14.03
14171
26081
6855
6113
5797
11910
7.12
1895
185745
7316
14.04
14878
6105
6166
27170
7179
12271
7.04
1896
191529
7699
14.18
15509
6137
7518
7.04
1897
196325
6236
7991
14.20
n
16376
7978
6199
28753
6178
12377
6.93
1898
199285
8398
14.42
16705
8078
6363
12596
29301
7.03
1899
206017
6233
8627
14.22
17540
8174
6250
29883
1900
6093
12343
7.10
9066
14.08
212212
Percentsge
wijze
verhouding
der school
gaande kin
deren tot de
bevolking.
11.
z
K
si
S’
i
S
2.
<3
Getal schoolgaande
kinderen op de
bijzondere scholen.
Getal schoolgaande
kinderen op de
openbare scholen.
12373 27882
-cl
«j
44
ca
-3 oo
s S
SE*
if2
o o
M d
8009
10899 j 23211
5410 11247 24327
6638 3445
6253 1 3424
9866
10329 22581
5770
5929 i
I
6024
1880 117854
1881 123493