1
J
1
I
i
w
i
6.'
1
6
S
5
J
a
1 I
g
S
H 5
■“Sa
8.
1.
3.
4.
5.
7.
9.
6.
10
11.
1881
123493 I
3443
6839
3195
6638
3445 3394
9.16
10.91 p<J
1882
127932
3674
i 6983
3560
3424
14123
9.05
11.03
1883
4135
131417
7373
3874
3568
8.54
11.70
4447
1884
134554
8699
3768
7705
4252
3937
8.20
12.19
5060
7758 17587
1885
138697
9820
3759
4769
3999
7.88
12.68
143626 5237
1886
3864
7967
4103
18123
7.92
12.61
4056 i
1887
5382
149410
8459
4403
7.90
12.68
18891
8890
1888
5494
153440
5227
10721
4686
4204
7.82
12.78
19611
1889
156497
5929
11620
5691
4893
13.42
4499
6024
5770 11794
1890
160531
13.43
5138
4)866
7.41
4728
6290
1891
165250
13.66
5962
5333
4996
6274
13.66
1892
169831
6038
I 10899
5636
7.31
23211
5263
1893
13.91
174787
6705
5837
11247
24327 7.18
5410
14.03
1894
180455
7078
13760
5966
7.12
14.04
1895
185745
14171
6113
5797
I 14878
14.18
1896
191529
7699
7179
6105
7.04
6166
14.20
1897 i
196325
7991 i
7518
15509
6236
12373
27882 7.04
6137
14.42
1898 if
199285
8398
16376
7978
6178
28753 6.93
6199
14.22
1899
206017
8627
8078
16705
6233
12596
293011 7.03
6363
12343: 29883
14.08
1900
212212
17540
9066
8474
7.10
6093
6250
14.25 i
1901
218028
9640
8964
18604
6205
6281
i
13477
aS
Verhouding
DE BEVOLKING
0
g
2.
2*
21660;
22581 i 7.32
2
15382
16404
t>
g
k
=s
Percents;
wijze
verhoudi
der scho
gaande
deren tot
bevolking
Getal schoolgaande
kinderen op de
openbare scholen.
8009 3805
Getal schoolgaande
kinderen op de
bijzondere soholen.
I 12377
12486 31090
4919 10156
5050 j 10432
I10329
12252
12312
6375 i 13080
Jf d
3466 7140
9392 21012 7.44
5598 11564 25324I
11910 26081- 7.12
12271 J 27170
7.01
I
6682
I
7316 6855
o 5
o - c
ao,
SC