I 218 1 In de zijgevels van de rijtuigenloods werden ramen gemaakt. In den noordelijken gevel van het ketelhuis der electrische inrichting werd een deur gemaakt, alsmede werd voor die inrichting een tweede spuiput gemaakt. Voor uitbreiding werden eenige grond- en spoorwerken uitgevoerd, bestratingen gelegd en afsluitingen gemaakt, zoomede de onder- en bovenbouw van een locomotie- ven-draaischijf van 16.14 M. middellijn. In de oostelijke kamer van Gebouw A. werd een portaal en scheiding gemaakt in verband met de ver plaatsing van het kantoor voor de comptabiliteit. Voor den dienst van het seinwezen werd een opslag plaats met magazijn gemaakt en door een omrastering afgesloten. I' Stoomtramweg. Aan de halte station Den Haag werd een bagage- gebouwtje gemaakt en de conducteurskamer aan die halte werd aan de duinwaterleiding van het station aangesloten. In den overweg Stadhoudersplein werd een gastoe- voerleiding gelegd naar en in verbinding met de aldaar geplaatste lantaarnpalen. De navolgende opgave geeft een overzicht van het goederenvervoer dier maatschappij aan het station alhier, inclusief de stoomtram Den Haag—Schevemngen. Locaal verkeer. Tonnen. Vertrek. i 498926 134534 176232 7402 180758 540647 Totaal 147693 I 197739 11283 183932 ■1 Bcstelgoed IJlgoed Stukgoed Wagenladings- goed 2819 4305 6035 4505 6357 10645 Rechtstreekse!! verkeer. 203 1240 2438 7580 12528 21613 Totaal. Aankomst. 53 626 2495 k 0 j Vertrek. Aankomst.) I

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1905 | | pagina 217