286
Kurhaus werd een draaibare ladder geplaatst.
Station Den Haag.
De werken betreffende het vergrooten van de bestel-
goederenloods met kantoren, het maken van een kop-
spoor enz., kwamen gereed.
Het goederenperron tusschen de sporen V en VI werd
verlengd.
Een gedeelte der gegalvaniseerd ijzeren perron-over-
kapping werd vernieuwd.
In uitvoering is het maken van een losweg en het
leggen van sporen en wissels met bijkomende werken.
Reizigers
Bagage, enz
Goederen, enz
Buitengewone ontvangsten
Totaal f 114.490,06»
Opbrengst.
1913
f 111.196,23
- 860,76
- 1.752,16
680,91»
De Raad van Administratie der Hoüandsche Ijzeren
Spoorwegmaatschappij deelde ons mede, dat de volgende
werken in 1914 zijn uitgevoerd aan het station Den Haag,
op den stoomtramweg Den HaagScheveningen en aan
het Station van den Z.-H. Electrischen Spoorweg.
Stoomtramweg Den HaagScheveningen.
De afrastering langs den Parallelweg werd gedeeltelijk
vernieuwd.
Op het halte-emplacement Loosduinscheweg is in uit
voering: het maken van grond- en spoorwerken en het
verlengen van de havenbeschoeiïngen.
De abri te Scheveningen—Strand werd van afsluit
hekken voorzien.
1914
f 116.388,74»
682,48
- 1.753,57
- 1.231,13
f 120.055,925
Zuid-Hollandsche Electrischen Spoorweg.
Gasleidingen werden gelegd naar de tunneltrappen
van het le en 2e perron van de Halte Laan van
N. O.-Indië.
In de vestibule van het stationsgebouw Scheveningen