14 1090 10541 3483 200 1949 1106 13 VERSLAG DER GEMEENTE-TELEPHOON. XIII. Storingendienst. 15114 3255 Totaal 18369 1912. I 1913. 1916. 0.415 0.437 0.361 0.431 1 u. 25 m. Gemiddeld percentage per dag gestoordI Gemiddelde tydruimte voor 1 het opheffen der storingen Het betrekken van materialen ondervond moeilijkheden. Aan het einde van het verslagjaar werd een tekort aan dubbel-bronsdraad verwacht. In 1916 bedroeg het totale aantal storingen 18369, verdeeld als volgt: C.-B. Haag. In de centrale-inrichting In de toestellen In de binnen- en buitenleidingen Het is te betreuren, dat vaak verzuimd wordt de tele- phoon of miero-telephoon na afloop van het gesprek aan den daarvoor bestemden haak op te hangen. Onnoodige kosten en belasting van den storingendienst en van den dienst in de centraal-bureaux zijn daarvan het gevolg. 0.405 1 u. 17 m.|lu. 25mJl u. 23 m. C.-B. Seheveningen. In de centrale-inrichting In de toestellen In de binnen- en buitenleidingen De gemiddelde tijdruimte voor het opheffen der storin gen, gerekend vanaf het tijdstip, waarop zij ter kennis van het .storingenbureau werden gebracht, bedroeg over 1916 1 uur en 23 minuten, het percentage gestoorde aansluitingen gemiddeld per dag 0.431. De verhouding van deze cijfers tot de overeenkomstige in vorige jaren blijkt uit den volgenden staat. 1914. 1915. i 1 u. 20 m.

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1916 | | pagina 523