28
9
25 Februari.
26 Februari.
29 Februari.
10 Maart.
15 Maart.
9 April.
5 Mei.
1 Juni.
30 J uni.
8 Juli.
14 Augustus.
27 September.
1 October.
31 October.
De motorlogger SCH 297 kwam, niettegen
staande het sein 21 d.M. water aanwees, op eigen
kracht binnen, raakte vast aan den grond in de
buitenhaven en bleef gedurende een tij vast
zitten.
De motorlogger SCH 140 kwam eveneens met
21 d.M. water op eigen kracht binnen, raakte
vast aan den grond in de buitenhaven en bleef
ook gedurende een tij vastzitten.
De motorschokker SCH 15, met defecten motor,
werd binnengesleept door den motorschokker
H.D 47.
De motorlogger SCH 72 kwam binnen met een
gekwetste aan boord.
De motorschokker SCH 2, met defecten motor,
werd binnengesleept door den motorschokker
SCH 96.
Een lijk van een vrouw werd uit de binnenhaven
opgehaald en afgegeven aan de Politie.
De motorlogger SCH 190, met defecten motor,
werd binnengesleept door den motorlogger
SCH 68.
De motorgarnalenboot K.W. 10 met defecten
motor, werd binnengesleept door den motor
schokker K.W. 26.
Een begin van brand, aan boord van den motor
schokker SCH 86, werd door de brandweer ge-
bluscht.
De logger SCH 379 binnen zeilende, terwijl het
sein 30 d.M. water aanwees, raakte vast in de
buitenhaven en kwam na 15 minuten vlot.
Een lijk van een manspersoon werd in de buiten
haven opgehaald en af gegeven aan de Politie.
Door den schipper van den schokker SCH 240
werd gerapporteerd een drijvende mijn te hebben
gezien op 4 mijl uit den wal, tusschen Katwijk
en Noordwijk. Hiervan is kennis gegeven aan
het Departement van Marine.
Stormweer, waardoor enkele vaartuigen schade
bekwamen.
De motorlogger SCH 262 werd binnengesleept
door de sleepboot „Noordwijk”, met 21 d.M.
water, bleef geruimen tijd vastzitten.
VERSLAG GEM. DIENST VAN HAVEN- EN MARKTWEZEN.