26
14
5.
6.
IX. Deelneming in andere bedrijven.
De resultaten van onze C.A.B.Z.H.A.M. Autobuslijnen den
HaagDelft—Rotterdam zijn over 1931 bevredigend geweest,
zoodat na voldoende afschrijving op het materieel en na afschrij
ving van het restant van het bij de overname der aandeelen voor
goodwill betaalde bedrag, op de in het vorige jaar door ons in
deze ondernemingen geleden verliezen een bedrag van f 18.602
aan ons kon worden terugbetaald.
Dit gunstige resultaat was grootendeels een gevolg van den
zeer lagen benzineprijs. De benzinebelasting zal over 1932 een
VI. Wijzigingen in de Arbeidsvoorwaarden.
De bijdrage van het personeel in de pensioenpremie werd met
ingang van 1 Januari 1931 teruggebracht van 6’/2 op 5 van
het loon.
3.
4.
1.
2.
VII. Werken in uitvoering.
Een aanvang is gemaakt met het omleggen van de sporen
van lijn 11 tusschen Delftschelaan en brug achter het G. E. B.;
met het aanleggen van de sporen ten behoeve verlenging lijn 6
naar Escamplaan, alsmede met het wijzigen van de sporen op
het Rijswijkscheplein en Stationsplein H. IJ. S. M.
VIII. Werken in voorbereiding.
Wijziging lus eindpunt lijn 14 Zuiderparklaan;
Vernieuwen sporen Haagsche Bosch tusschen Bezuiden-
houtscheweg en Jozef Israëlslaan;
Vernieuwen sporen lijn 8 op den Scheveningscheweg;
Gedeeltelijk vernieuwen en wijzigen van de sporen van
lijn 12 in den Nieboerweg in verband met profielswijziging;
Vervanging rails N. P. 30 door N. P. 42 op lijn l2 tusschen
de remise en de Maaldrift;
Vernieuwen van sporen in de navolgende straten, in ver
band met het asfalteeringsplan 1932:
Weimarstraat tusschen Beeklaan en Valkenboschlaan
Javastraat tusschen Nassauplein en Javabrug;
Een gedeelte spoor op het Plein;
Verankeren van sporen in de navolgende straten, waar
vernieuwing niet noodig is, in verband met het asfaltee
ringsplan 1932:
Beeklaan en Edisonstraat
Koningstraat tusschen Tullingstraat en Parallelweg;
Lange Houtstraat.