26 9 3 Lijn 6. Lijn 12. Lijn 11. Lijn P. Lijn geheel nieuw type zijn, n.l. zoogenaamde „trambussen” met 40 zitplaatsen en 8 staanplaatsen. Van deze bussen zijn 8 stuks bestemd voor den H.T.M.-dienst en 6 stuks ter verhuring aan onzen C.A.B.—Z.H.A.M.-dienst. In het werkwagenpark is geen wijziging gekomen. De werkzaamheden aan deze wagens verricht beperkten zich tot het gewone dagelijksche onderhoud. III. Uitbreiding en wijzigingen der gebouwen en wachthuizen. De autobusgarage aan den Viaductweg is geheel afgewerkt. Bij de halte Wildrust (lijn 1 2) is een nieuwe abri geplaatst. Aan de verschillende remises en dienstwoningen zijn de nood zakelijke schilderwerken uitgevoerd. In de remise Lijsterbesstraat is de electrische lichtinstallatie gewijzigd en grootendeels vernieuwd. Overigens zijn aan de gebouwen de normale onderhouds werken uitgevoerd. IV. Wijzigingen in den dienst der verschillende lijnen. en 3a. 1 November werd lijn 3 gesplitst in de lijnen 3 en 3a, waarbij de route van lijn 3 ongewijzigd bleef en lijn 3a via Goudenregenstraat en Nieboerweg het vroe gere eindpunt van lijn 12 bereikt. 15 Mei werd het eindpunt aan de Regentesselaan ver legd naar de Escamplaan. 1 November werd het eindpunt Nieboer-weg verlegd naar het Lijsterbesplein. 16 Januari ingebruikneming van het spoor naar Zee- rust van de omgelegde baan langs de Maekaystraat. 23 Januari ingebruikneming van het tweede spoor langs de Maekaystraat. Lijn K. 1 Mei werd buslijn K opgeheven en grootendeels ver vangen door een verlenging van lijn T. 15 Mei werd in verband met de verlegging van lijn 6 naar de Escamplaan buslijn P verlegd naar de Loos- duinschekade hoek Soestdijkschekade. Route: van Soestdijkschekade: over Loosduinsche- kade, Zuiderparkbrug, Loosduinscheweg en verder de oude route. van Plein: over Loosduinscheweg tot brug Soestdijk schekade en over deze brug naar de standplaats. a. c. WERKWAGENS. TRAMLIJNEN. b. AUTOBUSLIJNEN.

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1932 | | pagina 563