25
7
le.
2e.
3e.
4e.
5e.
6e.
7e.
FrankenslagSchevening-
vermoedelijk niet meer dan eenige tonnen onttrokken kunnen
worden. Te verwachten is, dat de bepalingen der Overeenkomst
omtrent bijpassing door aandeelhouders van de verliezen, over
het jaar 1934 toepassing zullen moeten vinden.
WIJZIGINGS- EN UITBREIDINGSWERKEN. WIJZIGIN
GEN IN DE EXPLOITATIE.
Het volgende resumé geeft een overzicht van de voornaamste
wijzigingen, die in den loop van het verslagjaar tot stand
werden gebracht.
RAAD VAN BEHEER EN DIRECTIE.
De Heer Mr. S. van Houten is ook gedurende het verslagjaar
als plaatsvervanger van den Heer Mr. D. van Houten opge
treden.
I. Technische wijzigingen in het tramwegnet.
Lijn 2. Op den Rijswijkscheweg bij de Waldorpstraat is
een seininrichting aangebracht.
Lijn 3. In de Rijnstraat is een nieuw voedingspunt aan
gelegd. Nabij de Koningsbrug is een seininrichting aange
bracht. Een geueelte van het spoor Laan van Meerdervoort
bij Archimedesslraat is vernieuwd.
Lijn 7. Het complex Javabrug en de sporen Javastraat
tusschen Nassauplein en Javabrug zijn i.v.m. de asfal-
teering vernieuwd.
Lijn 8. De sporen Gevers Deijnootweg zijn vernieuwd, de
sporen Scheveningscheweg tusschen Frankenslag en Duin
straat zijn met van elders vrijgekomen rails verwisseld.
Lijn 12. De sporen BeeklaanEdisonstraat zijn i.v.m. de
asfalteering verankerd, terwijl afwateringskasten zijn
aangebracht. De sporen P. KrugerlaanRegentesselaan
zijn i.v.m. de profielswjjziging gewijzigd. Een gedeelte van
het spoor Parallelweg is vernieuwd.
Lijn 13. De sporen aan het eindpunt Schalkburgerstraat
zijn gewijzigd (vervanging 2 halve wissels door 1 verbin-
dingswissel, vernieuwen 60 m en aanleg 60 m spoor).
Het gedeelte spoor met wissels Bezuidenhout bij Overbosch
is vernieuwd.
Lijn 14. Het wisselcomplex
scheweg is vernieuwd.
Diversen. Op verschillende lijnen zijn de raillasschen door
electrisch lasschen verbeterd. Waar noodig, werden wissels,
kruisingen, rails, enz. zoowel in rechte strekking als in
bogen, vernieuwd.