25 9 15 werd verbouwd tot vrachtwagen voor het Buiten dienst gesteld werden: 8 H.T.M. bussen, geloopen 311.806 tot 346.369 km. 6 C.A.B. bussen, geloopen 258.059 tot 401.621 km. 5 stuks; 4 3 2 Van de H.T.M.-wagens, serie 56/60, zijn drie wagens verhuurd aan het C.A.B.Z.H.A.M.-bedrijf. Van de N. V. Kromhout Motoren Fabriek te Amsterdam is op proef betrokken een Kromhout Gardner Dieselmotor, welke is ingebouwd in C.A.B.-wagen nr. 66. Deze wagen is op 8 October 1933 hiermede in bedrijf gesteld. Minerva bus nr. Hoofdmagazijn. De nieuwe bussen Nrs 86 t/m 99 van het trammodel werden met veel vertraging af geleverd. De aflevering vond plaats: in Augustus 1933 September October November Het onderhoud der bussen betrof meerendeels het gewone dagelijksche onderhoud. Aan eenige bussen werden grootere herstellingen uitgevoerd. De aanrijschaden waren alle van ge- ringen aard en zijn, behoudens de carosserieschaden, in eigen beheer hersteld. totaal 14 stuks. Van deze bussen werden 6 stuks, de serie 86 t/m 91, bestemd voor den C.A.B.Z.H.A.M.-dienst; 8 stuks, de serie 92 t/m 99, voor H.T.M.-dienst op lijn T. Bij het Magazijn is een tot vrachtauto omgebouwde autobus in gebruik gesteld. Verdere wijzigingen zijn niet in het personen- en werkauto- park voorgekomen. 5 Torenwagens en 1 vrachtwagen (voor laschapparaat) van de afdeeling Weg Gebouwen zijn van nieuwe remwerken voor zien. Overigens bepaalden zich de werkzaamheden tot de gewone onderhoudswerken. AFGEKEURD MATERIEEL. WIJZIGINGEN MATERIEEL. NIEUW MATERIEEL. ONDERHOUD EN HERSTELLINGEN ROLLEND MATERIEEL. c. PERSONENAUTO’S EN WERKAUTO’S.

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1933 | | pagina 508