25
9
15 werd verbouwd tot vrachtwagen voor het
Buiten dienst gesteld werden:
8 H.T.M. bussen, geloopen 311.806 tot 346.369 km.
6 C.A.B. bussen, geloopen 258.059 tot 401.621 km.
5 stuks;
4
3
2
Van de H.T.M.-wagens, serie 56/60, zijn drie wagens verhuurd
aan het C.A.B.Z.H.A.M.-bedrijf.
Van de N. V. Kromhout Motoren Fabriek te Amsterdam is
op proef betrokken een Kromhout Gardner Dieselmotor, welke is
ingebouwd in C.A.B.-wagen nr. 66. Deze wagen is op 8 October
1933 hiermede in bedrijf gesteld.
Minerva bus nr.
Hoofdmagazijn.
De nieuwe bussen Nrs 86 t/m 99 van het trammodel werden
met veel vertraging af geleverd. De aflevering vond plaats:
in Augustus 1933
September
October
November
Het onderhoud der bussen betrof meerendeels het gewone
dagelijksche onderhoud. Aan eenige bussen werden grootere
herstellingen uitgevoerd. De aanrijschaden waren alle van ge-
ringen aard en zijn, behoudens de carosserieschaden, in eigen
beheer hersteld.
totaal 14 stuks.
Van deze bussen werden 6 stuks, de serie 86 t/m 91, bestemd
voor den C.A.B.Z.H.A.M.-dienst; 8 stuks, de serie 92 t/m 99,
voor H.T.M.-dienst op lijn T.
Bij het Magazijn is een tot vrachtauto omgebouwde autobus
in gebruik gesteld.
Verdere wijzigingen zijn niet in het personen- en werkauto-
park voorgekomen.
5 Torenwagens en 1 vrachtwagen (voor laschapparaat) van
de afdeeling Weg Gebouwen zijn van nieuwe remwerken voor
zien. Overigens bepaalden zich de werkzaamheden tot de gewone
onderhoudswerken.
AFGEKEURD MATERIEEL.
WIJZIGINGEN MATERIEEL.
NIEUW MATERIEEL.
ONDERHOUD EN HERSTELLINGEN ROLLEND MATERIEEL.
c. PERSONENAUTO’S EN WERKAUTO’S.