44
29
3)
3)
3)
80,-
52,4
3)
3)
3)
3)
3)
3)
80,-
Vergelijking van de percentages der bevorderden in de
le klassen in het bijzonder met die voor de hoogste (examen)-
klassen doet zien, dat de percentages voor de le klassen voor de
jongens alle en voor de meisjes voor het meerendeel de laagste
zijn. Voor de jongens zijn ook de percentages voor de le klassen
voor het meerendeel lager dan die voor alle klassen te zamen.
In het algemeen kan worden vastgesteld, dat de percentages
VERSLAG VOORTGEZET ONDERWIJS.
kat IV.)
van het aantal by den overgang of bij het eindexamen
i M.
J.
M.
J.
J.
M.
J.
M.
J.
M.
78,9 75,9 80,6
ö.l O A 7 C. A
Tusschen haakjes de percentages toor no. VII gedurende het bestaan van de Handelsschoolafdceling.
V 1 ti lx ZX 1 zl „ZZZIX x, 4 z. Wlzi.xx r> x x I I x
77,8
78,2
72,6
84,3
85,1
92,7
91,2
91,2
Openbare
Gymnasia.
82,5
74,7
81,7
72,9
73,6
78,3
74,4
70,5
Bijzondere
Gymnasia. 1)
96,2
91,4
80,-
80,9
77,4
77,7
76,1 (83,3)
73,5
72,1
76,4
74,5 (77,6)
72,7
74,7
72,8
Openb. Hoogere
Burgerscholen. 2)
88,-
95,5
87,5
100,-
76,4(89,2)
80,5
77,4
78,1
78,3(80,9)
79,9
69,9
75,2
86,-(89,-)
86,8
82,6
83,6
81,-
79,7
72,5
80,2
84,8
85,3
78,1
77,3
82,3
84,6
86,4
92,1
Openb,
Handels-
dagscholen.
72,9
70,8
67,9
80,4
77,9
85,3
85,7
76,2
78,2
79,3
83,7
76,4
2|
S)
81,2
84,8
87,2
88,2
83,5
88,-
64,7
74.8
84,9 (86,4)
80,3
85,-
80,8
91,2
82,3
85,5
85,3
86,7
81,1
79,3
94,6
79,6
81,4
75,5
81,1
89,2
95,-
81,1
86,-
78,4
74,3
79,8
79,-
84,9
86,8
86,6
81,6 I
87,2
86,4
85,-
79,6
85,9
84,-
81,4
78,4
68,8
81,-
62,9
75,7
80,6
73,1
81.8
Basse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31
1931/1932
1932/1933
1933/1934
klasse, gem. 1926/’271 /m. 1930/’31
1931/1932
1932/1933
1933/1934
tlasse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31
1931/1932
1932/1933
1933/1934
klasse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31
1931/1932
1932/1933
1933/1934
tlasse, gem. 1926/’27t./m. 1930/’31
1931/1932
1932/1933
1933/1934
tlasse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31
1931/1932
1932/1933
1933/1934
s klassen
tarnen, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31
1931/1932
1932/1933
1933/1934
75,4
82,2
77,-
79,3
75,4
73,1
68,8
79,2
70,7 (80,5)
72,-
74,8
69,5
79,4
78,9
81,9
78,8(77,4
71,2
76,3
81,1
65,5
77,3
74,1
70,3
85,7
80,8
76,7
70,3
84,9
80,6
92,-
73,2
74,5
88,2
82,1
91,2
90,-
93,8
92,6
80,1
82,6
79,1
79,3
77,-
80,4
76,1
73,-
67,2
78,-
69,9
69,8
70,-
71,5 (69,7)
70,9
74.6
69,5
68,6
64,-
72,-
70,-
81,4
92,3
85,3
72,4
76,7
81,4
60,8
71,5
73,5
80,6
79,-
69,6
70,4
73,-
65,4 74.2
87,-
72,6
75,-
81.7 74,9
85.7 69,6
84,9
66,1 (68,1): 75,-(65,6) 78,3
I 79,5
77,8
76,9
79,1(80,4) 80,3
77,4
76,3
79,5
72,1
84,8 75,6
90,7
81,7
86,7
I 80,3
67,6
71,1
65,7
I 90,7
95,1
74,3
74,-
79,5
89,1
76,3
82,1
81,4
79,1
87,6
100.-
94,3
91,2
Aantal bevorderde en voor het eindexamen geslaagde leerlingen in pCt.
aanwezige leerlingen.
Byz. Hoogere
Burger
scholen.
Geen opgaven voor 1926/’27 en 1927/’28.
Niet berekend wegens te kleine aantallen.