44 29 3) 3) 3) 80,- 52,4 3) 3) 3) 3) 3) 3) 80,- Vergelijking van de percentages der bevorderden in de le klassen in het bijzonder met die voor de hoogste (examen)- klassen doet zien, dat de percentages voor de le klassen voor de jongens alle en voor de meisjes voor het meerendeel de laagste zijn. Voor de jongens zijn ook de percentages voor de le klassen voor het meerendeel lager dan die voor alle klassen te zamen. In het algemeen kan worden vastgesteld, dat de percentages VERSLAG VOORTGEZET ONDERWIJS. kat IV.) van het aantal by den overgang of bij het eindexamen i M. J. M. J. J. M. J. M. J. M. 78,9 75,9 80,6 ö.l O A 7 C. A Tusschen haakjes de percentages toor no. VII gedurende het bestaan van de Handelsschoolafdceling. V 1 ti lx ZX 1 zl „ZZZIX x, 4 z. Wlzi.xx r> x x I I x 77,8 78,2 72,6 84,3 85,1 92,7 91,2 91,2 Openbare Gymnasia. 82,5 74,7 81,7 72,9 73,6 78,3 74,4 70,5 Bijzondere Gymnasia. 1) 96,2 91,4 80,- 80,9 77,4 77,7 76,1 (83,3) 73,5 72,1 76,4 74,5 (77,6) 72,7 74,7 72,8 Openb. Hoogere Burgerscholen. 2) 88,- 95,5 87,5 100,- 76,4(89,2) 80,5 77,4 78,1 78,3(80,9) 79,9 69,9 75,2 86,-(89,-) 86,8 82,6 83,6 81,- 79,7 72,5 80,2 84,8 85,3 78,1 77,3 82,3 84,6 86,4 92,1 Openb, Handels- dagscholen. 72,9 70,8 67,9 80,4 77,9 85,3 85,7 76,2 78,2 79,3 83,7 76,4 2| S) 81,2 84,8 87,2 88,2 83,5 88,- 64,7 74.8 84,9 (86,4) 80,3 85,- 80,8 91,2 82,3 85,5 85,3 86,7 81,1 79,3 94,6 79,6 81,4 75,5 81,1 89,2 95,- 81,1 86,- 78,4 74,3 79,8 79,- 84,9 86,8 86,6 81,6 I 87,2 86,4 85,- 79,6 85,9 84,- 81,4 78,4 68,8 81,- 62,9 75,7 80,6 73,1 81.8 Basse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31 1931/1932 1932/1933 1933/1934 klasse, gem. 1926/’271 /m. 1930/’31 1931/1932 1932/1933 1933/1934 tlasse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31 1931/1932 1932/1933 1933/1934 klasse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31 1931/1932 1932/1933 1933/1934 tlasse, gem. 1926/’27t./m. 1930/’31 1931/1932 1932/1933 1933/1934 tlasse, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31 1931/1932 1932/1933 1933/1934 s klassen tarnen, gem. 1926/’27 t./m. 1930/’31 1931/1932 1932/1933 1933/1934 75,4 82,2 77,- 79,3 75,4 73,1 68,8 79,2 70,7 (80,5) 72,- 74,8 69,5 79,4 78,9 81,9 78,8(77,4 71,2 76,3 81,1 65,5 77,3 74,1 70,3 85,7 80,8 76,7 70,3 84,9 80,6 92,- 73,2 74,5 88,2 82,1 91,2 90,- 93,8 92,6 80,1 82,6 79,1 79,3 77,- 80,4 76,1 73,- 67,2 78,- 69,9 69,8 70,- 71,5 (69,7) 70,9 74.6 69,5 68,6 64,- 72,- 70,- 81,4 92,3 85,3 72,4 76,7 81,4 60,8 71,5 73,5 80,6 79,- 69,6 70,4 73,- 65,4 74.2 87,- 72,6 75,- 81.7 74,9 85.7 69,6 84,9 66,1 (68,1): 75,-(65,6) 78,3 I 79,5 77,8 76,9 79,1(80,4) 80,3 77,4 76,3 79,5 72,1 84,8 75,6 90,7 81,7 86,7 I 80,3 67,6 71,1 65,7 I 90,7 95,1 74,3 74,- 79,5 89,1 76,3 82,1 81,4 79,1 87,6 100.- 94,3 91,2 Aantal bevorderde en voor het eindexamen geslaagde leerlingen in pCt. aanwezige leerlingen. Byz. Hoogere Burger scholen. Geen opgaven voor 1926/’27 en 1927/’28. Niet berekend wegens te kleine aantallen.

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1934 | | pagina 1023