13
7
d. Gebouwen in de stad.
Bijzonder onderhoud had aan deze gebouwen niet plaats.
Door de toeneming van het aantal automobielen deed zich de
behoefte aan een grootere garageruimte gevoelen, terwijl tevens
de voorziening van een te verwarmen auto-herstelwerkplaats
urgenter was geworden. De noodige stappen om tot de uitvoe
ring van het gewenschte plan te geraken werden genomen.
e. Buizennet.
De uitbreiding van het buizennet was dit jaar, in verge
lijking met voorafgaande jaren, niet groot; de lengte vermeer
derde met ongeveer 11.000 m.
Wegens het aanbrengen van een gesloten wegdek in eenige
straten was het noodig ongeveer 1.300 m hoofdleiding naar de
trottoirs te verleggen.
De volgende staat geeft een overzicht van het buizennet op Overzicht der
31 December 1934 en van de wijzigingen, gedurende het verslag- wijzigingen van
jaar tot stand gekomen. het buizennet.
VERSLAG DER DUINWATERLEIDING.
Buislengte in ml.
MIDDELLIJN.
gelegd.
1
37
1
90
1
12.498
24
174
83
3.963
14.447
614.892
1.443
n
Totaal
mm (2")
n
n
n
r>
n
n
n
(3‘)
(4")
(6")
(8')
(10").
(12").
(14").
(16").
(18").
(20").
(22").
(24").
(26").
(28").
(30").
436
16.918
370.321
129.412
28.367
30.401
8.451
5.983
4.217
5.917
2.957
2.584
4.859
1.481
981
1.607
22
802
366
127
ge
plaatst.
wegge
nomen.
1
13
7
1
op
31 Dec.
1934.
9
94
61
10
50
75
100
150
200
250
300
350
400
450
500
550
600
650
700
750
Aantal
ijzeren
perceel-
afsluiters
op 31 Dec.
1934.
Inhoud
buizen-
net in m3
op 31 Deo.
I 1934.
1
75
2.908
2.286
891
1.493
598
576
530
941
581
614
1.374
491
378
710
5
100
2.649
803
152
131
33
31
12
15
6
6
19
56
16
5
3
1
1
1
Aantal ijzeren
district-afsluiters.
31°Dec.
1934.
8.724
1.908
635
910
173
50
98 i
uitge- I
haald en
vervallen.!