26 13 IV. Wijzigingen in den loop der verschillende lijnen. Lijn 12. Lijn 15. Lijn I1. naar Lijn L-. Ten behoeve van de nieuwe wielenpers is in de Centrale Werkplaats een fundatie gemaakt. Tusschen de bestaande montagewagenloods en de wagen- makerij is een dak en een stel deuren aangebracht, waardoor deze ruimte benut kan worden voor de stalling van een mon- tage-auto. In de autobusgarage Viaductweg zijn 4 werkkuilen bij gemaakt. Ter verkrijging van een betere indeeling t. b. v. den opslag van den magazijnvoorraad rails, wissels, kruisingen, enz. is een bestrating en een terreinverlichting aangebracht op het opslag- terrein Lulofsdwarsstraat. In het kantoor van de afdeeling Alg. Zaken op het hoofd kantoor is een glazen scheidingswand geplaatst, terwijl t. b. v. den lokettendienst een gedeelte van den vloer is opgehoogd en bijkomende wijzigingen zijn aangebracht. Op lijn 11 nabij den Loosduinscheweg zijn 2 abri’s en op lijn 14 Prins Mauritsplein is 1 abri bijgeplaatst, terwijl aan de kranten kiosk op de Groenmarkt een luifel is geplaatst, ter verkrijging van een schuilplaats voor de wachtende trampassagiers. Lijn 33 a. Op de Pinksterdagen, op de Zondagen van 3 Juni t./m. 8 Juli en gedurende het tijdvak van 14 Juli t./m. 31 Augustus werd met alle wagens van en naar Kwar- tellaan gereden, terwijl de route van lijn 3 a tijdelijk niet bereden werd. Op de hierboven genoemde dagen werd van en naar de standplaats Nieboerweg gereden in plaats van Lijster besplein. De zomerlijn 15 werd geëxploiteerd van 14 Juli t./m. 31 Augustus. Het eindpunt van de aftakking naar Voorburg werd 16 Maart van de Laan van Middenburg verlegd het Westeinde. Wegens werkzaamheden aan de gasleiding in de Haar lemmerstraat te Leiden werd van 17 April t./m. 4 Mei gereden tot den Rijnsburgerweg. De verbinding RijnsburgerwegN. Haven werd in dien tijd onderhouden met behulp van autobussen. TRAMLIJNEN. a.

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1934 | | pagina 523