26
13
IV. Wijzigingen in den loop der verschillende lijnen.
Lijn 12.
Lijn 15.
Lijn I1.
naar
Lijn L-.
Ten behoeve van de nieuwe wielenpers is in de Centrale
Werkplaats een fundatie gemaakt.
Tusschen de bestaande montagewagenloods en de wagen-
makerij is een dak en een stel deuren aangebracht, waardoor
deze ruimte benut kan worden voor de stalling van een mon-
tage-auto.
In de autobusgarage Viaductweg zijn 4 werkkuilen bij
gemaakt.
Ter verkrijging van een betere indeeling t. b. v. den opslag
van den magazijnvoorraad rails, wissels, kruisingen, enz. is een
bestrating en een terreinverlichting aangebracht op het opslag-
terrein Lulofsdwarsstraat.
In het kantoor van de afdeeling Alg. Zaken op het hoofd
kantoor is een glazen scheidingswand geplaatst, terwijl t. b. v.
den lokettendienst een gedeelte van den vloer is opgehoogd en
bijkomende wijzigingen zijn aangebracht.
Op lijn 11 nabij den Loosduinscheweg zijn 2 abri’s en op lijn 14
Prins Mauritsplein is 1 abri bijgeplaatst, terwijl aan de kranten
kiosk op de Groenmarkt een luifel is geplaatst, ter verkrijging
van een schuilplaats voor de wachtende trampassagiers.
Lijn 33 a. Op de Pinksterdagen, op de Zondagen van 3 Juni
t./m. 8 Juli en gedurende het tijdvak van 14 Juli t./m.
31 Augustus werd met alle wagens van en naar Kwar-
tellaan gereden, terwijl de route van lijn 3 a tijdelijk
niet bereden werd.
Op de hierboven genoemde dagen werd van en naar de
standplaats Nieboerweg gereden in plaats van Lijster
besplein.
De zomerlijn 15 werd geëxploiteerd van 14 Juli t./m.
31 Augustus.
Het eindpunt van de aftakking naar Voorburg werd
16 Maart van de Laan van Middenburg verlegd
het Westeinde.
Wegens werkzaamheden aan de gasleiding in de Haar
lemmerstraat te Leiden werd van 17 April t./m. 4 Mei
gereden tot den Rijnsburgerweg.
De verbinding RijnsburgerwegN. Haven werd in dien
tijd onderhouden met behulp van autobussen.
TRAMLIJNEN.
a.