26
9
Sporen Haagweg tusschen Heerenstraat en Hoornbrug (ver
vanging profiel 23 C door N. P. 4, 2070 m rails).
143 m Boograils en 6 tongstukken bij de Rotterdamschepoort
te Delft.
2 wisselingangen van verbindingswissel Phoenixstraat te
Delft.
1 wisselingang bij remise ’s-Gravemnade.
22 m Brugrails Reineveldbrug.
84 m Boograils en 1 wisselingang Jaagpad.
1 Puntstuk, 2 tongstukken en 9 m. groefrails bij Hoornbrug.
Nabij de Hoornbrug is op verzoek en voor rekening van den
Rijkswaterstaat een mast verplaatst, t.b.v. de verbreeding
van den rijweg. Tegelijkertijd is, ter verkrijging van een
betere afspanning van de bovenleiding een mast bijgeplaatst.
Lijn l2. Onderstaande vernieuwingen hebben plaats gehad:
Sporen Wittenburgerweg (vervanging N. P. 30 door het
zwaardere N. P. 42, 2700 m rails).
Sporen tusschen Haagsche Schouw en Morschweg (ver
vanging N. P. 30 door N. P. 42, 2030 m rails).
Spoor nabij de Haagsche Schouw (vervanging N. P. 30 door
N. P. 42, 432 m rails).
3 Puntstukken en 2 hartstukken Posthof, Leiden.
80 m Dubbele groefrails (gestrengeld spoor) en 3 wissel
ingangen Blauwpoortsbrug.
116 m Groefrails remiseterrein Wassenaar.
233 m Boograils Deijleroord (vervanging N. P. 30 door N. P.
42).
114 m Boograils bij Boschhek.
Het uitwijkspoor op den Rijnsburgerweg is gesloopt.
De instapplaats Drie Papegaaien is met ca. 10 m verlengd.
II. Wijzigingen en uitbreidingen van het rollend materieel.
In 1935 hebben geen uitbreidingen of belangrijke wijzigingen
van het rollend materieel plaats gehad.
Het wagenpark bestond op 31 December uit 285 motorwagens
en 276 aanhangwagens.
Hieronder zijn begrepen 20 motorwagens en 56 aanhang
wagens van het in 1927 ingebrachte rollend materieel, welke
thans nog dienst kunnen verrichten, doch die door storting van
de volle inbrengkosten dier wagens in het Fonds voor Rollend
Materieel reeds geheel zijn af geschreven.
Van 12 motorwagens van de buitenlijnen zijn de draaistellen
vernieuwd.
Van de aanhangwagens No. 620629 zyn de trekwerken ge
wijzigd en vernieuwd.
a. TRAMWEG MATERIEEL.