25
25
Overzicht van het vervoer pe
n gedurende het jaar 1937.
Sf
S-
36
37
O p b r e n g s t
L IJ N E N.
Totaal.
f
9.948,25
0,262
f
f
I2. ’s-Gravenhage—Leiden
f
f
Min 2. Koninginnegracht—Broeksloot opgeheven dd. 15 October 1937.
f
f
n
Mln T.
f 4.232.975^9®
Totale opbrengst
n
n
Lij
nen.
I'.
11.
12.
I2.
Opbrengst abonnementen.
Opbrengst vervoerde reizigers
n
n
r
I
M
n
n
T)
n
n
n
per wagen
km
Opbrengst jaarabonnementen
Opbrengst brievenbestellers
Opbrengst dagkaarten
Opbrengst lijn- en netkaarten
Opbrengst schoolkaarten
Opbrengst vastrechtkaarten
Aantal
gereden wagen-
kilometers.
van het ver
voer der
rorige kolom.
per dag
km
Exploi-
tatie-
eoëffi-
cient.
11.510.90
20.566,20
130.707,26
83.147,16
24.849,96®
23.982^4
584.538,5
620.188,3
835.912,8
661.444,9
443.732,1
387.324,1
741.260,3
903.716,1
1.162.225,-
994.955,4
1.139.522,6
946.085,7
1.062.605,3
585.135,8
841.513.9
49.547,2
587.358,3
602.033,6
13.149,099.9
13.695,239.8
1.670.761,2
1.684.417,2
1.178.603,4
1.177.118,2
1.577.819
1.239.663
2.435.276
1.661.832
1.169.118
927.124
2.528.920
2.475.639
3.482.638
3.013.819
2.660.865
2.160.164
3.146.843
1.799.326
2.057.294
67.879
1.463.533
1.664.724
35.532.476
36.119.424
3.733.310
3.771.756
2.107.612
1.984.673
149.604,67®
120.424,70
223085,30
152.763,27®
109.069,09
87.704,13
243.725,66
230.315,76
326.649,59
280.917,80®
245.990,55
213.413,40®
289.343,99
163.507,51®
192.388,96
6.672,66®
128.164,43
149.216,58®
3.312.958,08®
3.395.230,04
1.559,83
278,83
5.283,75
71,16
2.588,03
1.531,82
abonnemen
ten.
f 45.725,91
41.398,70
f 34.504,82
30.718^5
132.263,87®
240.998,64
164.571,51®
P.
R.
T.
lijnkaarten.
24,435
24,432
39,112
39,846
72,9
95,5
87,6
76,5
81,3
84.8
136,5
92,7
77,7
79,5
81.9
f 0,271
0,270
f 0.261
0,247
K.
L.
11.435,45
20.359,66
69.556.70
80.929,30
26.930,38
30.242,13
407.063,42®
414.229,60®
273.213,68®
259.970,55®
100,3
96,4
90,7
65,-
71,-
71,1
75,4
82,5
178,9
220,1
76,-
76J>
81,3
86,4
W.
W.
Aantal
vervoerde
passagiers
(exel. Abonné’s.)
'i
1.
2.
3.
3a.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
20.
21.
73,9
95,8
68,6
79,5
92^3
61,1
85,4
K.
L.
M.
P.
R.
T.
24.106,07®
101.895,43®
25.115,31
176.692,41
163.842,03®
182,416,78
674.068,04®
598.291,93®
11.131,52®
10.443,87®
248.611
1.257.958
349.468
1.955.382
1.741.216
1.929.573,
7.482.20S
6.615.615
93.743
85.525,
15,400
14,000
9,100
11,440
15,800
17,700
83,440
65,340
13,300
13^300
1937.
140.184,-
575.132,-
159.281,-
639.881,-
660.155,-
734.689,-
2.909.322,-
2.644.707,-
180.328,-
154.868,-
1936.
232,76
441,—
698,25
1.753,09
1.022,59
1.181,82
f 5.329,51
4.045,92
f
AntobusUjnen
Holl. SpoorHarstenhoekplein 8)
PomonapleinHarstenhoekplein B)
M. ValkenboschpleinKijkduin
AppelstraatPlein
WaalsdorperwegMelis Stokelaan 10)
Van AlkemadelaanSpoorwijk
Totaal 1937
Totaal 1936
Totaal 1937
Totaal 1936
Totaal 1937
Totaal 1936
Intercommunale lijnen:
I'. ’s-GravenhageTotaal 1937
Voorburg—Delft Totaal 1936
Totaal 1937
Totaal 1936
W. Autobusdienst naar
Wassenaar
Lengte
in km
heen en
terug.
101,68
f 102,04
f 42J57
39,91
0,270
0,294
0,296
f 4.281.790,15®
15,342
12,920
11,528 i
13,488
13,632
13,136
12,514
238^40
238,850 i
8.059,29
9.067,57
11.969,34
12.513,43
12.150,72
11.969,34
15.233,74
13.964,24
12.228,07
13.301,69
12.150,71
12.150,71
11.425,30
f 202.989.75®
167.259,03
t 0,190
0,198
0,211
0,294
0,269
0,269
f 0,253
0,243
f 0,062
-0.068
tijn Sa. Van 1 t/m 81 Augustus 1937 niet in exploitatie.
Lijn 4. Met ingang van 15 Oct 1937 is het eindpunt verlegd naar Leidscheweg.
Lijn 12. Van 1 t/m 81 Augustus 1937 naar Markenscheplein.
1.079,17 I
781,67
1.465,33
1.129,34
1.104,24
1.571’13
3.144,17
f 28.835,14
28.925,35
r- a
2
26.694,50®
113.967,53®
33.532,67
187.922.14
177.603,33®
197,286,99
f 737.007,17’
641.561,17®
f 11.188,66®
10.553JS7®
f 239.453,62
3.993.521,97®
f 44,50
45,09
20,30
90,33
64,16
66,18
f 58,45
53,59
f 4J>8
4.30
f 294.764,02®
3.987.026,13
930,34
141.886,27 I 0,242
163.786,05® j 0,272
f3.544.782.98 f 0,270
,3.591.414,42 -
I f 161.112,75® f 0,276
n 0213
0,288
0,249
118.034,89 0,266
98.391,02 0,254
258 283,03 0,348
f
11.560,34’
12.629,59
11.737,08
906,51
1.619,32
3.016’74 i
1.704,10
f 452.789,33®
455.628.30®
f 307.718,50®
290.689.10®
Eleetrische Tramlijnen.
Stadslijnen:
1. FrankenslagStaatsspoor
2. BroekslootKoninginnegracht 2)
3. Kwartellaan—Staatsspoor
3a. Markenscheplein—Staatsspoor 3)
4. Holl. SpoorLeidscheweg4)
5. De Mient—Prinsessegraeht
6. Escamplaan Stuyvesantplein
7. ValkenboschpleinHalte Z. H. E. S. M
8. Holl. Spoor—PromenadeKurhaus
9. Wittebrug—
10. Duivelandschestraat—Stuwstraat
11. Holl. Spoor—Zeerust
12. LijsterbesstraatStaatsspoor’)
13. Zuiderpark—Stuyvesantplein
14. Kurhaus Zuiderpark
15. Stuyvesantplein 1/8 t/m 31/8
20. Meer en BoschKerkplein
21. Sportlaan—Staatsspoor7)
f 2.355,67
11.631,10
7.719‘11
9.476,64
12.738,71
13.688.39
f 57.609,62
39.223,32
f 57,14
109,50
f 80,50
59,10
98,55
72,12
71,39
53,91
107,22
97,03
139,77
122,29
85,55
81,18
125,13
67,04
84,09
36,07
58,02
71,23
f 87,37
87,04
244.361,01 j
341.817,05 j
294.591,24®
262.303,46 0,230
228.159,31® 0,241
303.037,39 0,285
177.938,54’i 0,304
205.643,91 0,244
7.603,00’0,153
Lijn 13. Met ingang van 16 Oct. 1937 is het eindpunt verlegd naai- Stuyvesantplein.
[Lijn 21. Met ingang van 10 November 1937 werd het lynnummer 21 gewijzigd in 2.
Lijn K. 15 October 1937 werd Buslijn K in dienst gesteld.
Lijn L. Van l/e/W tot en met 14/9/’37 naar Gevers Deynootplein.
(Lijn R. Met ingang van 15 Oct. 1937 is het eindpunt verlegd van Jonckbloetplein naar Melis Stokelaan.
Ljn T. Met ingang van 15 Oct. 1937 is het eindpunt verlegd van Melis Stokelaan naar Alberdingk Thijmstraat.
10,902
15,520 I
13,400 j
13,954
12,026 i
10,052
13,222
13,776
13,394
13,284
16,750 I