25 25 Overzicht van het vervoer pe n gedurende het jaar 1937. Sf S- 36 37 O p b r e n g s t L IJ N E N. Totaal. f 9.948,25 0,262 f f I2. ’s-Gravenhage—Leiden f f Min 2. Koninginnegracht—Broeksloot opgeheven dd. 15 October 1937. f f n Mln T. f 4.232.975^9® Totale opbrengst n n Lij nen. I'. 11. 12. I2. Opbrengst abonnementen. Opbrengst vervoerde reizigers n n r I M n n T) n n n per wagen km Opbrengst jaarabonnementen Opbrengst brievenbestellers Opbrengst dagkaarten Opbrengst lijn- en netkaarten Opbrengst schoolkaarten Opbrengst vastrechtkaarten Aantal gereden wagen- kilometers. van het ver voer der rorige kolom. per dag km Exploi- tatie- eoëffi- cient. 11.510.90 20.566,20 130.707,26 83.147,16 24.849,96® 23.982^4 584.538,5 620.188,3 835.912,8 661.444,9 443.732,1 387.324,1 741.260,3 903.716,1 1.162.225,- 994.955,4 1.139.522,6 946.085,7 1.062.605,3 585.135,8 841.513.9 49.547,2 587.358,3 602.033,6 13.149,099.9 13.695,239.8 1.670.761,2 1.684.417,2 1.178.603,4 1.177.118,2 1.577.819 1.239.663 2.435.276 1.661.832 1.169.118 927.124 2.528.920 2.475.639 3.482.638 3.013.819 2.660.865 2.160.164 3.146.843 1.799.326 2.057.294 67.879 1.463.533 1.664.724 35.532.476 36.119.424 3.733.310 3.771.756 2.107.612 1.984.673 149.604,67® 120.424,70 223085,30 152.763,27® 109.069,09 87.704,13 243.725,66 230.315,76 326.649,59 280.917,80® 245.990,55 213.413,40® 289.343,99 163.507,51® 192.388,96 6.672,66® 128.164,43 149.216,58® 3.312.958,08® 3.395.230,04 1.559,83 278,83 5.283,75 71,16 2.588,03 1.531,82 abonnemen ten. f 45.725,91 41.398,70 f 34.504,82 30.718^5 132.263,87® 240.998,64 164.571,51® P. R. T. lijnkaarten. 24,435 24,432 39,112 39,846 72,9 95,5 87,6 76,5 81,3 84.8 136,5 92,7 77,7 79,5 81.9 f 0,271 0,270 f 0.261 0,247 K. L. 11.435,45 20.359,66 69.556.70 80.929,30 26.930,38 30.242,13 407.063,42® 414.229,60® 273.213,68® 259.970,55® 100,3 96,4 90,7 65,- 71,- 71,1 75,4 82,5 178,9 220,1 76,- 76J> 81,3 86,4 W. W. Aantal vervoerde passagiers (exel. Abonné’s.) 'i 1. 2. 3. 3a. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 20. 21. 73,9 95,8 68,6 79,5 92^3 61,1 85,4 K. L. M. P. R. T. 24.106,07® 101.895,43® 25.115,31 176.692,41 163.842,03® 182,416,78 674.068,04® 598.291,93® 11.131,52® 10.443,87® 248.611 1.257.958 349.468 1.955.382 1.741.216 1.929.573, 7.482.20S 6.615.615 93.743 85.525, 15,400 14,000 9,100 11,440 15,800 17,700 83,440 65,340 13,300 13^300 1937. 140.184,- 575.132,- 159.281,- 639.881,- 660.155,- 734.689,- 2.909.322,- 2.644.707,- 180.328,- 154.868,- 1936. 232,76 441,— 698,25 1.753,09 1.022,59 1.181,82 f 5.329,51 4.045,92 f AntobusUjnen Holl. SpoorHarstenhoekplein 8) PomonapleinHarstenhoekplein B) M. ValkenboschpleinKijkduin AppelstraatPlein WaalsdorperwegMelis Stokelaan 10) Van AlkemadelaanSpoorwijk Totaal 1937 Totaal 1936 Totaal 1937 Totaal 1936 Totaal 1937 Totaal 1936 Intercommunale lijnen: I'. ’s-GravenhageTotaal 1937 Voorburg—Delft Totaal 1936 Totaal 1937 Totaal 1936 W. Autobusdienst naar Wassenaar Lengte in km heen en terug. 101,68 f 102,04 f 42J57 39,91 0,270 0,294 0,296 f 4.281.790,15® 15,342 12,920 11,528 i 13,488 13,632 13,136 12,514 238^40 238,850 i 8.059,29 9.067,57 11.969,34 12.513,43 12.150,72 11.969,34 15.233,74 13.964,24 12.228,07 13.301,69 12.150,71 12.150,71 11.425,30 f 202.989.75® 167.259,03 t 0,190 0,198 0,211 0,294 0,269 0,269 f 0,253 0,243 f 0,062 -0.068 tijn Sa. Van 1 t/m 81 Augustus 1937 niet in exploitatie. Lijn 4. Met ingang van 15 Oct 1937 is het eindpunt verlegd naar Leidscheweg. Lijn 12. Van 1 t/m 81 Augustus 1937 naar Markenscheplein. 1.079,17 I 781,67 1.465,33 1.129,34 1.104,24 1.571’13 3.144,17 f 28.835,14 28.925,35 r- a 2 26.694,50® 113.967,53® 33.532,67 187.922.14 177.603,33® 197,286,99 f 737.007,17’ 641.561,17® f 11.188,66® 10.553JS7® f 239.453,62 3.993.521,97® f 44,50 45,09 20,30 90,33 64,16 66,18 f 58,45 53,59 f 4J>8 4.30 f 294.764,02® 3.987.026,13 930,34 141.886,27 I 0,242 163.786,05® j 0,272 f3.544.782.98 f 0,270 ,3.591.414,42 - I f 161.112,75® f 0,276 n 0213 0,288 0,249 118.034,89 0,266 98.391,02 0,254 258 283,03 0,348 f 11.560,34’ 12.629,59 11.737,08 906,51 1.619,32 3.016’74 i 1.704,10 f 452.789,33® 455.628.30® f 307.718,50® 290.689.10® Eleetrische Tramlijnen. Stadslijnen: 1. FrankenslagStaatsspoor 2. BroekslootKoninginnegracht 2) 3. Kwartellaan—Staatsspoor 3a. Markenscheplein—Staatsspoor 3) 4. Holl. SpoorLeidscheweg4) 5. De Mient—Prinsessegraeht 6. Escamplaan Stuyvesantplein 7. ValkenboschpleinHalte Z. H. E. S. M 8. Holl. Spoor—PromenadeKurhaus 9. Wittebrug— 10. Duivelandschestraat—Stuwstraat 11. Holl. Spoor—Zeerust 12. LijsterbesstraatStaatsspoor’) 13. Zuiderpark—Stuyvesantplein 14. Kurhaus Zuiderpark 15. Stuyvesantplein 1/8 t/m 31/8 20. Meer en BoschKerkplein 21. Sportlaan—Staatsspoor7) f 2.355,67 11.631,10 7.719‘11 9.476,64 12.738,71 13.688.39 f 57.609,62 39.223,32 f 57,14 109,50 f 80,50 59,10 98,55 72,12 71,39 53,91 107,22 97,03 139,77 122,29 85,55 81,18 125,13 67,04 84,09 36,07 58,02 71,23 f 87,37 87,04 244.361,01 j 341.817,05 j 294.591,24® 262.303,46 0,230 228.159,31® 0,241 303.037,39 0,285 177.938,54’i 0,304 205.643,91 0,244 7.603,00’0,153 Lijn 13. Met ingang van 16 Oct. 1937 is het eindpunt verlegd naai- Stuyvesantplein. [Lijn 21. Met ingang van 10 November 1937 werd het lynnummer 21 gewijzigd in 2. Lijn K. 15 October 1937 werd Buslijn K in dienst gesteld. Lijn L. Van l/e/W tot en met 14/9/’37 naar Gevers Deynootplein. (Lijn R. Met ingang van 15 Oct. 1937 is het eindpunt verlegd van Jonckbloetplein naar Melis Stokelaan. Ljn T. Met ingang van 15 Oct. 1937 is het eindpunt verlegd van Melis Stokelaan naar Alberdingk Thijmstraat. 10,902 15,520 I 13,400 j 13,954 12,026 i 10,052 13,222 13,776 13,394 13,284 16,750 I

Gedigitaliseerde gedrukte materialen Haags Gemeentearchief

Jaarverslagen gemeente Den Haag | 1937 | | pagina 477