11
III. Uitbreidingen en wijzigingen in de gebouwen en wacht
huizen.
Diverse Gebouwen.
Centrale Werkplaats. In de Centrale Werkplaats is 120
klinkervloer vernieuwd met Stelcon pantsertegels.
In de schoorsteen der Centrale Verwarming is een vlieg-
aschinstallatie aangebracht.
Remise Scheveningen. De schade aan daken en ruiten, veroor
zaakt in den nacht van 2 op 3 Juli 1941, is hersteld.
Aanvankelijk werden 6 sporen, later 4 sporen, door de
Duitsche Weermacht in beslag genomen.
Autobusgarage Viaducticeg. In het kantoor
stratie is een scheidingsmuur geplaatst.
m2
De aanrijschaden waren, behoudens één uitzondering, van
geringen omvang en werden in eigen beheer hersteld.
van de admini-
De Dieselbussen verbruikten gemiddeld 0,46 1 motorolie per
100 km.
De Generatorbussen verbruikten gemiddeld 0,61 1 motorolie
per 100 km.
Aan de personen-, vraeht-, montage- en verdere auto’s zijn
de gewone herstellingen verricht.
Door de Duitsche Weermacht werden gevorderd en gekocht:
een Ford personenwagen;
een Chevrolet personenwagen.
De Scemia bovenleidingsmontage-auto No. 5 is buiten dienst
gesteld en vervangen door de Ford bovenleidingsmontage-auto
No. 5.
Ingericht voor het rijden op persgas zijn:
2 Minerva- en 1 Ford laschauto.
1 Noodploegauto, merk Minerva.
2 Ford- en 2 Scemia bovenleidingsmontage-auto’s.
1 Ford haspelauto.
1 Ford vrachtauto.
1 Ford geldauto.
Over 356.384 buskm werd 92.820 1 Dieselolie verbruikt, over
eenkomende met een gemiddelde van 3,84 busk, per liter
Dieselolie.
Over 803.997 buskm werd 1.309.545 kg hout verbruikt, over
eenkomende met een gemiddelde van 1,63 kg hout per buskm.
Motorolieverbruik.
e. PERSONENAUTO’S EN WERKAUTO’S.
Brandstofverbruik.